Jak weryfikować pomysły na biznes? [PODCAST #57]
Biznes zaczyna się od… pomysłu. Często te pomysły mnożą się w naszej głowie w tempie ekspresowym. Znam to z autopsji. Niestety, siłą rzeczy, nie wszystkie
Biznes zaczyna się od… pomysłu. Często te pomysły mnożą się w naszej głowie w tempie ekspresowym. Znam to z autopsji. Niestety, siłą rzeczy, nie wszystkie
Value ladder, czyli drabina wartości, to sposób układania produktów od najmniejszych do największych. Z jednej strony, ułatwia nam to przeprowadzenie klienta przez ścieżkę produktową. Z
Zauważyłem, że w ostatnich miesiącach koszty moich reklam na Facebooku diametralnie wzrosły. Podobne zmiany zaobserwowało również sporo moich obserwatorów z Instagrama. Wyniki ankiety, którą tam
Co ma poker do biznesu? Okazuje się, że bardzo wiele. Podobnie jak podczas gry sprawdza się myślenie biznesowe, tak i kilka cennych lekcji dla działania
Tinder i Pinterest – nazwy tej aplikacji randkowej i serwisu społecznościowego obiły się o uszy zapewne każdemu z nas. Tematem łączącym je dzisiaj będzie pozyskiwanie
Lejki sprzedaży to bardzo ciekawy i złożony temat, którym dzisiaj się zajmiemy. Konkretnie skupimy się na 11 błędach, które regularnie obserwuję w procesie ich tworzenia.
Niedawno miałem przyjemność rozmawiać z Łukaszem Dominikowskim, twórcą beTiMES – narzędzia, które pomaga budować skuteczne lejki sprzedażowe. O co więc mogłem zapytać Łukasza? Oczywiście o
Dzisiaj przygotowałem dla Ciebie 3 taktyki rozwoju e-mail marketingu, które poprawią wyniki w Twojej firmie. Możesz je już kojarzyć, bo przewijały się w moim Growthletterze.
W poprzednim wpisie omówiłem 6 miejsc organicznego rozwoju biznesu, gdzie możemy osiągać fajne efekty bez wsparcia budżetów reklamowych. Przyszedł więc czas na drugą stronę pozyskiwania
Czy można robić świetne wyniki biznesowe, nie posiadając żadnego budżetu? Oczywiście, że tak. Przedstawię Ci 6 miejsc do organicznego rozwoju biznesu, które możesz wykorzystać w