
Podcast GHPP 7: Ad Relevance Score – Czyli Jak Obniżyć Koszty Reklamy FB
W dzisiejszym odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku opowiadam o tym czym jest ad relevance score (czyli wynik jakości reklam na Facebooku i Instagramie), jak
W dzisiejszym odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku opowiadam o tym czym jest ad relevance score (czyli wynik jakości reklam na Facebooku i Instagramie), jak
W 6 odcinku podcastu przedstawiam 8 bardzo istotnych kroków do zbudowania skutecznej strategii dla kampanii remarketingowych. Czym jest remarketing? Remarketing to reklamy, które śledzą Twoich
Mówi się, że reklama na LinkedIn jest droga. Ale czy na pewno? I co właściwie znaczy droga? Prawda jest taka, że system reklamowy LinkedIna pozwala
W dzisiejszym odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku opowiem Ci jak wykorzystać popularny komunikator Facebooka – Messenger – do generowania leadów sprzedażowych. Poznaj wady i
Skomplikowane strategie reklamowe, szkolenia, książki, stres. To wszystko by wygenerować leady do potencjalnych klientów. A potem? Cóż z moich obserwacji wynika, że nie bardzo staramy
Czym są testy A/B i jak mogą zwiększyć Twoją internetową sprzedaż? Właśnie tego dowiesz się z drugiego odcinka podcastu Growth Hacking Po Polsku. W tym
W premierowym odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku opowiadałem o tym czy w ogóle jest growth hacking i jak wykorzystać go do rozwoju własnego biznesu.