Moje 10 narzędzi biznesowych na 2024 rok
W tym odcinku podcastu omawiam 10 narzędzi biznesowych, z które dołożyłem do mojego „tech stacku” w ostatnich miesiącach i korzystam z nich niezwykle intensywnie. To
W tym odcinku podcastu omawiam 10 narzędzi biznesowych, z które dołożyłem do mojego „tech stacku” w ostatnich miesiącach i korzystam z nich niezwykle intensywnie. To
Ten wpis powstał na podstawie 95 odcinka podcastu Growth Hacking Po Polsku. W 2022 roku postanowiłem przekuć dekadę doświadczeń w budowaniu wzrostów on-line w firmach
Ten wpis powstał na podstawie 94 odcinka podcastu Growth Hacking Po Polsku o tworzeniu value proposition w 6 krokach. Jeśli wolisz słuchać niż czytać, możesz
Model abonamentowy na dobre zagościł w nawykach konsumentów. Subskrypcyjnie płacimy za telefony, serwisy streamingowe, software firmowy, czy samochody. Dlaczego Twoja firma również nie miałaby skorzystać
Jak sprawić, żeby twoje stare treści, które nie generują już efektów biznesowych, mogły ponownie pracować na Twój biznes? Dziś porozmawiamy o kilku sposobach, by to
Jak zmienić jedną treść w dziesiątki innych? Jak z wykorzystaniem narzędzi AI przekształcić bloga, wideo czy podcast w nowe formaty? W tym wpisie pokażę Ci
Witaj w drugim wpisie z czteroczęściowej serii poświęconej content marketingowi. Seria ta została stworzona z okazji premiery produktu Content Machine, mojego procesu dystrybucji i redystrybucji
Jeśli zastanawiałeś się kiedyś co to właściwie jest ten cały growth hacking, to poniższy wpis jest właśnie dla Ciebie! Growth Hacking – co to właściwie
Dzisiejszy wpis rozpoczyna krótką, czteroczęściową serię wpisów na temat content marketingu. W tych wpisach skupię się na tym, jak tworzyć, promować i dystrybuować treści, które
Jestem zdania, że wiedza na temat psychologii to podstawa w pracy każdego marketera i przedsiębiorcy. Bez zrozumienia tego, co wpływa na decyzje naszych potencjalnych klientów,