
Model abonamentowy w firmie – 9 sposobów
Model abonamentowy na dobre zagościł w nawykach konsumentów. Subskrypcyjnie płacimy za telefony, serwisy streamingowe, software firmowy, czy samochody. Dlaczego Twoja firma również nie miałaby skorzystać
Model abonamentowy na dobre zagościł w nawykach konsumentów. Subskrypcyjnie płacimy za telefony, serwisy streamingowe, software firmowy, czy samochody. Dlaczego Twoja firma również nie miałaby skorzystać
Jak sprawić, żeby twoje stare treści, które nie generują już efektów biznesowych, mogły ponownie pracować na Twój biznes? Dziś porozmawiamy o kilku sposobach, by to
Jak zmienić jedną treść w dziesiątki innych? Jak z wykorzystaniem narzędzi AI przekształcić bloga, wideo czy podcast w nowe formaty? W tym wpisie pokażę Ci
Witaj w drugim wpisie z czteroczęściowej serii poświęconej content marketingowi. Seria ta została stworzona z okazji premiery produktu Content Machine, mojego procesu dystrybucji i redystrybucji
Jeśli zastanawiałeś się kiedyś co to właściwie jest ten cały growth hacking, to poniższy wpis jest właśnie dla Ciebie! Growth Hacking – co to właściwie
Dzisiejszy wpis rozpoczyna krótką, czteroczęściową serię wpisów na temat content marketingu. W tych wpisach skupię się na tym, jak tworzyć, promować i dystrybuować treści, które
Jestem zdania, że wiedza na temat psychologii to podstawa w pracy każdego marketera i przedsiębiorcy. Bez zrozumienia tego, co wpływa na decyzje naszych potencjalnych klientów,
Bundling to technika ustalania cen i sprzedaży, w której oferujemy kilka rzeczy w zestawie. Ma to sporo zalet, których poniżej trochę opiszę. Może się sprawdzić
Być może kojarzysz narzędzie Figma? To przeglądarkowa aplikacja do projektowania grafiki, swoiste połaczenie Photoshopa i Canvy. I tak, zdaję sobie sprawę, że doświadczeni graficy zaraz
Sztuczna inteligencja jest obecnie gorącym tematem – wspomaga coraz więcej dziedzin życia. Nie inaczej jest w przypadku jej udziału w marketingu. W tym odcinku opiszę