
Jak „bundlowanie” może zwiększyć twoją sprzedaż online? [GHPP 87]
Bundling to technika ustalania cen i sprzedaży, w której oferujemy kilka rzeczy w zestawie. Ma to sporo zalet, których poniżej trochę opiszę. Może się sprawdzić
Bundling to technika ustalania cen i sprzedaży, w której oferujemy kilka rzeczy w zestawie. Ma to sporo zalet, których poniżej trochę opiszę. Może się sprawdzić
Być może kojarzysz narzędzie Figma? To przeglądarkowa aplikacja do projektowania grafiki, swoiste połaczenie Photoshopa i Canvy. I tak, zdaję sobie sprawę, że doświadczeni graficy zaraz
Sztuczna inteligencja jest obecnie gorącym tematem – wspomaga coraz więcej dziedzin życia. Nie inaczej jest w przypadku jej udziału w marketingu. W tym odcinku opiszę
W wielu biznesach, formularze to podstawowa konwersja, którą chcemy osiągać w działaniach on-line. Zadbanie o ten element na ostatniej prostej jest mega istotne. Przygotowałem 11
Gospodarka zwalnia a za każdym razem, gdy tak się dzieje, wiele firm decyduje się na przycięcie budżetów reklamowych. Jednocześnie bardziej niż kiedykolwiek potrzebują klientów. Czy
Ostatni odcinek roku poświęcam narzędziom biznesowym. Jestem zdania, że odpowiednie narzędzia (i ich odpowiednie wykorzystanie) potrafi dać w biznesie niemal nieuczciwą przewagę nad konkurencją. 😉
Czas na 81 odcinek Growth Hacking Po Polsku. Prezentuję w nim 5 skutecznych formatów wideo, które moim zdaniem mogą przynieść wiele korzyści biznesowych. Opowiem również
Z okazji okrągłego – 80 odcinka podcastu zebrałem 5 ciekawych taktyk publikowanych w ostatnich miesiącach w Growthlettere. Każda z nich dotyczy innego obszaru marketingu. Mam
FOMO, czyli fear of missing out to obawa przed tym, że coś nam umknie. Wydarzenie, news, trend, szansa na zakup. Osobiście uważam, że FOMO jest
Tym postem zamykamy mini serię dotyczącą optymalizacji koszyków zakupowych, czyli najważniejszego etapu sprzedaży online. Poprzednie wpisy z tej serii znajdziesz tutaj: 👉 Jak poprawić konwersje