
5 sposobów na pozyskiwanie klientów bez budżetów [GHPP 83].
Gospodarka zwalnia a za każdym razem, gdy tak się dzieje, wiele firm decyduje się na przycięcie budżetów reklamowych. Jednocześnie bardziej niż kiedykolwiek potrzebują klientów. Czy
Gospodarka zwalnia a za każdym razem, gdy tak się dzieje, wiele firm decyduje się na przycięcie budżetów reklamowych. Jednocześnie bardziej niż kiedykolwiek potrzebują klientów. Czy
Ostatni odcinek roku poświęcam narzędziom biznesowym. Jestem zdania, że odpowiednie narzędzia (i ich odpowiednie wykorzystanie) potrafi dać w biznesie niemal nieuczciwą przewagę nad konkurencją. 😉
Czas na 81 odcinek Growth Hacking Po Polsku. Prezentuję w nim 5 skutecznych formatów wideo, które moim zdaniem mogą przynieść wiele korzyści biznesowych. Opowiem również
Z okazji okrągłego – 80 odcinka podcastu zebrałem 5 ciekawych taktyk publikowanych w ostatnich miesiącach w Growthlettere. Każda z nich dotyczy innego obszaru marketingu. Mam
FOMO, czyli fear of missing out to obawa przed tym, że coś nam umknie. Wydarzenie, news, trend, szansa na zakup. Osobiście uważam, że FOMO jest
Tym postem zamykamy mini serię dotyczącą optymalizacji koszyków zakupowych, czyli najważniejszego etapu sprzedaży online. Poprzednie wpisy z tej serii znajdziesz tutaj: 👉 Jak poprawić konwersje
Dzisiejszy wpis jest kontynuacją mini serii skoncentrowanej wokół ostatniego i najważniejszego etapu sprzedaży online, czyli optymalizacji koszyków zakupowych. W poprzednim materiale mówiliśmy o tym, jak
Klient jest zainteresowany naszym produktem, często już nawet zdecydowany na jego zakup, ale z jakiegoś powodu… do sprzedaży nie dochodzi. Co zrobić w takiej sytuacji?
Open rate, czyli wskaźnik otwieralności e-maili to jedna z najważniejszych metryk każdego firmowego newslettera. Ostatnio zauważyłem, że w przypadku Growthlettera wynosi on średnio 53%. Składa
W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci 6 skutecznych sposobów na targetowanie reklam na klientów konkurencji. Właściwie pozwolą Ci one docierać nie tylko do fanów i odbiorców