16 sposobów na redystrybucję Twoich treści [PODCAST #47]
Stworzyłeś już jakiś content. Masz w zanadrzu wartościowe treści, ale leżą zakurzone gdzieś w najstarszych wpisach blogowych lub postach w social mediach, których nikt dawno
Stworzyłeś już jakiś content. Masz w zanadrzu wartościowe treści, ale leżą zakurzone gdzieś w najstarszych wpisach blogowych lub postach w social mediach, których nikt dawno
Tematem dzisiejszego wpisu będą pojęcia ściśle związane z growth hackingiem, czyli konwersja oraz CTA. Konkretnie zastanowimy się nad tym, gdzie umieścić wezwanie do działania, aby
Ten odcinek podcastu ponownie poświęcony jest narzędziom, które mogą wspomóc Twoją sprzedaż i rozwój biznesu on-line. Ponad rok temu nagrywałem pierwszy odcinek z tej serii,
Ostatnio uświadomiłem sobie, że wkrótce miną 2 lata, od kiedy prowadzę podcast Growth Hacking Po Polsku. Premierowy odcinek ukazał się dokładnie 29 marca 2019 roku.
Ostatnio, w Growth Prasówce #8 podzieliłem się z Wami ciekawym artykułem, który pokazywał nietypowe metryki, które warto mierzyć w swoich procesach sprzedaży on-line. Na pozór
Witaj w 8. Growth Prasówce. Zapraszam na kolejną porcję newsów ze świata growth hackingu, sprzedaży i marketingu on-line. Trendy biznesowe, które warto obserwować w 2021
Reklama płatna na YouTube? Jestem przekonany, że większość moich czytelników (może także i Ty) promuje się najczęściej w reklamach facebookowych lub Google. Oczywiście zgadzam się
Strony podziękowania to miejsca, które nasz użytkownik widzi po wykonaniu pewnej akcji (niekoniecznie już zakupowej). Mogą być bardzo dobrym źródłem sprzedaży i innych wartościowych akcji
Witaj w 7. Growth Prasówce, w której omawiam najciekawsze (moim zdaniem) materiały ze świata marketingu, growth hackingu i sprzedaży on-line. Jak generować więcej leadów z
Audyt konta reklamowego Facebook Ads to analiza płatnych kampanii pod kątem ich poprawności i skuteczności. A jak wiadomo – dobrze skonfigurowana reklama to większa sprzedaż.