
Jak obliczyć LTV i ROI i skalować działania marketingowe [podcast]
W moich materiałach wielokrotnie wspominałem, że nie ma growth hackingu bez mierzenia. Dlatego też w 23 odcinku Growth Hacking Po Polsku mówię właśnie o dwóch
W moich materiałach wielokrotnie wspominałem, że nie ma growth hackingu bez mierzenia. Dlatego też w 23 odcinku Growth Hacking Po Polsku mówię właśnie o dwóch
Dlaczego czas spędzany przez Twojego użytkownika na stronie jest istotny? Są dwa zasadnicze powody. Pierwszy – jeśli Twój użytkownik spędza na Twojej stronie sekundę lub
Czym jest CTR? To wskaźnik, który określa jak duża część osób widząca Twoją reklamę postanawia w nią kliknąć. Optymalizacja tego elementu może pozwolić Ci np.
Jak bez dużych budżetów reklamowych budować duży i wartościowy ruch na naszą stronę WWW i jednocześnie powalczyć o najwyższe pozycje w Google? W 20 odcinku
W najnowszym odcinku podcastu przygotowałem dla Was opis strategii, którą zdecydowanie można zaliczyć do szarej strefy growth hackingu. Jest to bowiem niesamowicie skuteczna strategia, która
Narzędzia wspomniane w odcinku: Google Keywords Planner Ahrefs BuzzSumo
W tym odcinku opowiadam o kilku trendach, na które moim zdaniem zdecydowanie warto zwrócić uwagę w 2020 roku! Co istotne są to trendy, które moim
W 16 odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku opowiadam o tym jak w kilku prostych krokach znacząco poprawić swoje zasięgi organiczne na LinkedIn (a w
Reklamy InMail na LinkedIn – jak wykorzystać je do generowania leadów? Jeśli próbujecie już swoich sił w reklamie płatnej na LinkedIn, to format InMail, czyli
Wyższa pozycja w Google = więcej ruchu. Więcej ruchu = więcej klientów. W wielu branżach ruch organiczny z Google to żyła złota. Z 15 odcinka