
Cross-selling i up-selling jak wykorzystać je w swoim biznesie
Więcej przychodów i dochodów przy tej samej ilości klientów. Brzmi jak dobry koncept, prawda? To koncept nie tylko dobry, ale w wielu przypadkach wręcz konieczny
Więcej przychodów i dochodów przy tej samej ilości klientów. Brzmi jak dobry koncept, prawda? To koncept nie tylko dobry, ale w wielu przypadkach wręcz konieczny
Gdy pod koniec każdego roku czytam o marketingowych trendach, to od lat pojawia się tam wideo. Każdy kolejny rok ma być rokiem wideo. Tyle, że
Pracując z klientami nad kampaniami Facebook czy Google Ads często dostaję pytanie, jaki jest minimalny budżet, z którym powinniśmy działać? Promocja w kanałach PPC (Facebook
W moich materiałach wielokrotnie wspominałem, że nie ma growth hackingu bez mierzenia. Dlatego też w 23 odcinku Growth Hacking Po Polsku mówię właśnie o dwóch
Dlaczego czas spędzany przez Twojego użytkownika na stronie jest istotny? Są dwa zasadnicze powody. Pierwszy – jeśli Twój użytkownik spędza na Twojej stronie sekundę lub
Czym jest CTR? To wskaźnik, który określa jak duża część osób widząca Twoją reklamę postanawia w nią kliknąć. Optymalizacja tego elementu może pozwolić Ci np.
Jak bez dużych budżetów reklamowych budować duży i wartościowy ruch na naszą stronę WWW i jednocześnie powalczyć o najwyższe pozycje w Google? W 20 odcinku
W najnowszym odcinku podcastu przygotowałem dla Was opis strategii, którą zdecydowanie można zaliczyć do szarej strefy growth hackingu. Jest to bowiem niesamowicie skuteczna strategia, która
Narzędzia wspomniane w odcinku: Google Keywords Planner Ahrefs BuzzSumo
W tym odcinku opowiadam o kilku trendach, na które moim zdaniem zdecydowanie warto zwrócić uwagę w 2020 roku! Co istotne są to trendy, które moim