fbpx

Jak reklamować się na Facebooku i Google z niskim budżetem? [podcast]

Spis treści

Pracując z klientami nad kampaniami Facebook czy Google Ads często dostaję pytanie, jaki jest minimalny budżet, z którym powinniśmy działać?

Promocja w kanałach PPC (Facebook Ads czy Google Ads) gdy nasz budżet jest niewielki z całą pewnością nie jest łatwa. Jaką strategię warto więc przyjąć?

Na te pytania postanowiłem odpowiedzieć w 24 odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku. Nawet kilkaset złotych przy odpowiedniej strategii powinno pozwolić Ci na start i pozyskiwanie pierwszych klientów.

To, co niezwykle istotne to fakt, że kanały PPC są w 100% mierzalne (a przynajmniej jest tak w bardzo wielu przypadkach). Możesz więc zacząć od małej skali a następnie finansować się z przychodów, które generują pierwsze kampanie.

Polecane treści do uzupełnienia tematu:

Zbuduj i wdróż swój Growth Plan

Growth Plan to 12 obszarowa, autorska metodyka budowania wzrostów. Umów bezpłatną konsultację i sprawdź jak możesz budować wzrosty dzięki GP!

Sprawdź Growth Plan
Picture of Mateusz Wyciślik

Mateusz Wyciślik

Growth Hacker. Autor 12 obszarowej metodyki budowania wzrostów Growth Plan. Przedsiębiorca i autor podcastu Growth hacking po polsku.