Pracując z klientami nad kampaniami Facebook czy Google Ads często dostaję pytanie, jaki jest minimalny budżet, z którym powinniśmy działać?
Promocja w kanałach PPC (Facebook Ads czy Google Ads) gdy nasz budżet jest niewielki z całą pewnością nie jest łatwa. Jaką strategię warto więc przyjąć?
Na te pytania postanowiłem odpowiedzieć w 24 odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku. Nawet kilkaset złotych przy odpowiedniej strategii powinno pozwolić Ci na start i pozyskiwanie pierwszych klientów.
To, co niezwykle istotne to fakt, że kanały PPC są w 100% mierzalne (a przynajmniej jest tak w bardzo wielu przypadkach). Możesz więc zacząć od małej skali a następnie finansować się z przychodów, które generują pierwsze kampanie.
Polecane treści do uzupełnienia tematu:
- GHPP odc. 2 – jak wdrożyć testy A/B w swoich kampaniach
- GHPP odc. 11 – jak zbudować skuteczny lead magnet (plus przykłady)
- Blog post – jak pozyskiwać klientów B2B w reklamie płatnej na LinkedIn
- Materiały Google – wskazówki dotyczące budżetów kampanii Google Ads
- Materiały Facebook – informacja o minimalnych budżetach kampanii Facebook Ads