Podcast GHPP 12: 12 Narzędzi Marketingowych, których używam codziennie

W tym odcinku podcastu nie opowiadam o strategiach, błędach czy rozwiązaniach z zakresu marketingu, sprzedaży czy growth hackingu. Opowiadam zatem o narzędziach, które pomagają osiągać mi marketingowe i sprzedażowe cele w biznesie. Czyli tym bez czego growth hacking byłby bardzo trudny lub wręcz niemożliwy.

Poniżej znajdziesz listę wszystkich narzędzi o których wspominam w tym odcinku podcastu. Jeśli dołączysz do newslettera otrzymasz zaś co tydzień w każdą środę 1 narzędzie + 1 taktykę growth hackingową wprost na swego maila! 😉

Dołącz do GROWTHLETTERA
i co środę odbieraj

1 NARZĘDZIE + 1 TAKTYKĘ GROWTH HACKINGOWĄ 100% BEZPŁATNIE

A teraz zaczynamy już naszą listę! Wszystkie narzędzia podlinkowałem Wam do stron głównych (część to linki affiliacyjne). Z wszystkich tych narzędzi korzystam regularnie i z większości z nich od minimum roku i polecam Wam je z czystym sumieniem. 😉

1. Lemlist + Bouncer (ten link daje Wam 10% zniżki ;)) – jeśli chcecie pozyskiwać klientów B2B przez kanał e-mail, to te narzędzia są absolutnie niezbędne. 

2. Google Analytics – mam nadzieję, że tego narzędzia nie muszę przedstawiać. 😉

3. Calendly + Harmonizely + Spotkania FB – każde z nich ma swoje plusy i minusy o których wspominam w odcinku. Niemniej są to narzędzia, które powinien rozważyć każdy dla kogo bezpośredni kontakt/spotkania z klientem to podstawa procesu sprzedaży. 

4. WordPress + Elementor PRO oraz Landingi (ten link daje Wam 15% zniżki ;)) – pierwsze rozwiązanie to kombajn do zadań specjalnych, drugie obsłuży większość potrzeb w szybki sposób. Korzystam z obu i narzędzia te pomogły mi w wygenerowaniu dziesiątek tysięcy leadów. 😉

5. MailerLite – proste darmowe/tanie narzędzie do e-mail marketingu. To właśnie to narzędzie obsługuje newslettery i automatykę e-mail na tej stronie (i w wielu innych projektach przy których działam ;)). 

6. Dubb – fajne narzędzie do wideo komunikacji e-mail i nie tylko. O tym jak wykorzystuję w biznesie i jakie są alternatywy opowiadam również w odcinku. 😉

7. Keyword planner + Ahrefs – narzędzia, które pozwolą Ci sprawdzić jak duże jest zainteresowanie Twoją niszą i czego szukają ludzie w sieci (i znacznie więcej ;)). 

8. Whereby + ZOOM – dwa narzędzia które pozwalają na szybkie i interaktywne przeprowadzenia rozmów z potencjalnymi klientami. Ważnym aspektem tych narzędzi jest to, że konfiguracja po stronie naszego rozmówcy jest ograniczona do minimum. 

9. Canva + Crello + DesignBold – trzy narzędzia które każdego dnia wykorzystujemy do tworzenia prostych grafik i animacji (w przypadku tych ostatnich warto zwrócić uwagę na Crello, choć i Canva ostatnio wprowadza je do swojej oferty ;)). 

10. Rocketium + InVideo – dwa świetne narzędzia, które pomogą Wam wykorzystać potencjał drzemiący w wideo w social media… nawet jeśli nie macie swoich materiałów wideo. 😉

11. HotJar – narzędzie, które śledzi Waszych użytkowników strony WWW i wskazuje Wam miejsca do optymalizacji. Jeśli planujecie audyt UX strony lub nie wiecie dlaczego Wasi klienci nie mogą dotrzeć do etapu strony na którym Wam zależy to „gorący słoik” jest dla Was. 😉 

12. Chatfuel.com i ManyChat – mimo, że Facebook planuje (a właściwie już wprowadza) bardzo intensywne zmiany w funkcjonowaniu chatbotów w Messengerze, to ten kanał ma wielki potencjał marketingowy. Dwa narzędzia powyżej to zdecydowaniu liderzy tematu.

Bonus:

13. Zapier