Mówi się, że utrzymanie klienta jest biznesowo znacznie tańsze (zarówno w wymiarze czasowym jak i finansowym) niż jego pozyskanie. A mimo to, zazwyczaj mocno skupiamy się na pozyskiwaniu uwagi nowych klientów, nie planując strategicznie utrzymania obecnych.
Mam nadzieję, że po tym odcinku się to zmieni. 😉
W 35 odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku przygotowałem bowiem dla Ciebie 7 strategii utrzymania klienta, które możesz zastosować w swoim biznesie.
Czego się dowiesz?
- Jak zaplanować utrzymanie klienta jeszcze… przed jego pozyskaniem.
- Jak czas odpowiedzi wpływa na utrzymanie klienta.
- Czym jest „overdelivery” i jak je wykorzystać.
- I wiele więcej. 😉
Linki:
- Lead response time – powiązany tematycznie odcinek o tym jak istotny jest czas odpowiedzi.
- Bezpłatny Growthletter – cotygodniowa dawka strategii i narzędzi growth hackingowych.
- Moja książka – 22 kreatywne strategie sprzedaży on-line (już dostępna!)
- Grupa dyskusyjna na Facebooku – ponad 1500 specjalistów i właścicieli firm dyskutujących w tematach growth hackingu, marketingu i sprzedaży on-line