fbpx

7 ciekawych narzędzi, z których korzystam [PODCAST #45]

SŁUCHAJ TEGO ODCINKA NA SWOJEJ ULUBIONEJ PLATFORMIE

Ten odcinek podcastu ponownie poświęcony jest narzędziom, które mogą wspomóc Twoją sprzedaż i rozwój biznesu on-line.

Ponad rok temu nagrywałem pierwszy odcinek z tej serii, znajdziesz go tutaj. Dziś czas na uzupełnienie tematu o narzędzia, które odkryłem i zacząłem testować od tamtego czasu.

Zanim przejdę do 7 propozycji, które przygotowałem dla Ciebie na dziś, chciałbym Cię zaprosić również do mojego nowego miejsca w sieci – GrowthTools.pl to strona, gdzie będę skupiał się wyłącznie na testach wartych uwagi narzędzi biznesowych.

Zapraszam Cię do śledzenia strony i dyskusji w dedykowanej narzędziom grupie na Facebooku. Wierzę, że przed nami sporo narzędzi do odkrycia. Narzędzi, które pomogą nam budować przewagę biznesową. 

A teraz lecimy z nową porcją narzędzi, które moim zdaniem warte są uwagi. 😉

7 narzędzi marketingowych, które warto znać

Publer

Narzędzie do publikacji i planowania postów social media, w którym zakochałem się od pierwszego użycia.

Świetny UX, ale i wiele ciekawych opcji. Publer umożliwia np. automatyczną redystrybucję treści, co sprawia, że nasze posty, nawet jeśli nawet my zdążyliśmy już o nich zapomnieć, zyskują drugie życie.

Stream Yard

Narzędzie to odkryłem w poprzednim roku i szybko stało się najlepszym rozwiązaniem, które dołączyło do mojego arsenału w 2020.

Dziś nie wyobrażam sobie przeprowadzania transmisji live bez Stream Yard i chyba długo się to nie zmieni, bo narzędzie cały czas rozwija się bardzo intensywnie.

ProspectIn

Jeśli planujesz automatyzację działań na LinkedIn, to ProspectIn jest dziś jedną z najciekawszych opcji, by to zrobić.

To jedno z wielu narzędzi, które wykorzystujemy w procesach lead generation w Leadhub.

BitePlay

Jeśli planujesz wdrażać kampanie reklamowe YouTube Ads, to BitePlay będzie ogromną pomocą i przewagą, którą możesz zbudować.

Narzędzie pozwala na dotarcie do nawet bardzo niszowych filmów, które możesz targetować, by dotrzeć do idealnych klientów Twojej firmy w płatnej reklamie YT.

PS: Jeśli nie wiesz jak zbudować skuteczną strategię zdobywania klientów w YouTube Ads, to koniecznie zerknij tutaj.

GroupCollector

Bardzo prosta aplikacja, która jednak mocno ułatwia życie każdemu przedsiębiorcy i marketerowi wykorzystującemu grupy na Facebooku do budowania społeczności.

Narzędzie pozwala automatycznie przyjmować członków (np. spełniających konkretne kryteria), a także np. automatycznie zbierać e-maile do Twojego systemu newsletterowego.

Jak całość działa w praktyce, możesz sprawdzić w mojej grupie głównej oraz nowej grupie narzędziowej. 😉

Happy Scribe

Prowadzisz podcast? Nagrywasz materiały wideo? W takim razie zdecydowanie warto zwrócić uwagę na Happy Scribe.

Jak to działa?

Happy Scribe automatycznie „pisze” tekst na podstawie nagrania głosowego lub wideo. I robi to naprawdę dobrze.

Co więcej, radzi sobie także z językiem polskim.

Brzmi, jakby to nie mogło się udać, ale naprawdę się udaje. Wielu z moich kolegów podcasterów zastąpiło ludzką pracę przy tworzeniu transkrypcji właśnie tym narzędziem. 🙂

Write Sonic

Jeśli miałbym wskazać narzędzie z największym efektem WOW, to Write Sonic zostawia wszystko inne w tyle.

Dzieje się tu po prostu wiele magii. Zostawiasz kilkanaście słów opisu Twojego produktu czy firmy a narzędzie z pomocą sztucznej inteligencji tworzy perswazyjne teksty reklamowe (Facebook Ads, Google Ads), nagłówki czy… całą treść na potrzeby landing page.

Co więcej, od jakiegoś czasu, działa także po polsku. 

Podsumowanie

Tyle na dziś. Jeśli temat narzędzi to coś, co Cię interesuje, to widzimy się, mam nadzieję, również na GrowthTools.pl. W ramach tego projektu mam zamiar nie tylko opisywać ciekawe narzędzia, ale także nagrywać wideo pokazując, jak konkretnie można wykorzystać je w sprzedaży.