fbpx

Przykłady interaktywnego contentu, który sprzedaje + PREMIERA e-ksiązki!

SŁUCHAJ TEGO ODCINKA NA SWOJEJ ULUBIONEJ PLATFORMIE

Zanim przejdę do informacji o kolejnym odcinku podcastu, to chciałbym Wam mocno podziękować za feedback (w szczególności ten udzielony w odpowiedzi na Growthletter). Dostałem od Was ogrom pozytywnych reakcji na pytanie o plany wydania mojej pierwszej e-książki ze strategiami/growth hackami i oto jest jej promocyjna PRZEDPREMIERA. 😉

Książka 22 kreatywne strategie sprzedaży on-line będzie interaktywnym wydaniem, które pomoże Wam wdrożyć proste strategie pozyskiwania klienta w internecie.

E-książka zostanie dostarczona do Was 22 października (wraz z materiałami wideo i pozostałymi bonusami), ale polecam zamówić ją już teraz w cenie 33% niższej niż standardowa. 😉

Mam nadzieję, że widzimy się w gronie czytelników e-książki a tymczasem przejdźmy do dzisiejszego odcinka podcastu, bo przygotowałem temat, którym zdecydowanie warto się zainteresować.

Dziś contentu jest tak dużo, że aby zaangażować i zainteresować naszego potencjalnego klienta trzeba iść o krok dalej. I tu (cały na biało ;)) wchodzi interaktywny content.

W 32 odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku przygotowałem 7 moich ulubionych przykładów tego typu treści. Treści, których nie wystarczy konsumować, trzeba się w nie zaangażować. 😉

Zdecydowanie polecam test i dodanie tego typu opcji do swojej strategii publikowania contentu w sieci.

W tym odcinku dowiesz się:

  • Czym jest content interaktywny
  • Jak tego typu treści wpływają na mikrokonwersje
  • Poznasz 7 przykładów treści interaktywnych