Witaj w 8. Growth Prasówce. Zapraszam na kolejną porcję newsów ze świata growth hackingu, sprzedaży i marketingu on-line.
- Trendy biznesowe, które warto obserwować w 2021 roku – ostatnio dodałem także sekcję trendów do mojego Growthlettera. Jeśli interesuje Cię ten temat, to zapraszam (w ostatnim odcinku mówiliśmy np. o super ciekawym trendzie na rozwiązania nocode).
- Jak zwiększyć zasięg organiczny na Facebooku – ten wpis AdEspresso nie jest niczym odkrywczym, ale dobrze pokazuje proste mechanizmy, które wciąż pozwalają walczyć o spadające regularnie zasięgi organiczne na FB.
- Jak wykorzystać metodę skyscrapperów w tworzeniu Twojego contentu – o metodzie tej pisałem również w mojej e-książce 22 kreatywne strategie sprzedaży on-line.
- Jak śledzić swoją konkrencję w internecie – kilkanaście ciekawych narzędzi, które pomogą Ci sprawdzić, co robią firmy działające w Twojej niszy.
To jednak także narzędzia, które mogą np. wspierać Twój proces generowania leadów (identyfikując na przykład firmy, które aktualnie poszukują konkretnych rozwiązań). - Jak poprawić swoje wyniki w kampaniach influencer marketingu – w pierwszym punkcie (o trendach) mogliśmy przeczytać o wciąż rosnącym znaczeniu influencer marketingu. Problem jednak w tym, że często jest to sztuka dla sztuki, której nikt nie mierzy i nie optymalizuje.
Ten tekst pomoże Ci wycisnąć z IM więcej efektów biznesowych. - Co liczy się w skutecznym e-mail marketingu – ciekawy tekst na temat najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie lub porażce kampanii z wykorzystaniem e-maili.
- Świetny materiał na temat wartościowych liczb, które warto mierzyć w swoich działaniach sprzedażowych on-line.
Zdecydowanie zbyt często jako przedsiębiorcy i marketerzy skupiamy się na liczbach, które nie mają przełożenia sprzedażowego (a często są zupełnie bez znaczenia). W tym tekście znajdziesz kilka nieoczywistych wskaźników, które warto mierzyć. - Jak tworzyć ścieżki klienta w swoim biznesie – trochę teorii w temacie planowania drogi od pierwszego kontaktu do podjęcia decyzji zakupowej przez Twoich klientów.
- Jak zbudować strategię generowania leadów B2B dla swojej agencji.
Jednym z dobrych sposobów jest tworzenie gościnnego contentu. O tym temacie możesz nieco więcej posłuchać także w 20. odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku. - Jak zaplanować nowoczesną kampanię lead generation – o zmianach i etapach kampanii, które warto znać.
- Jak rośnie rynek crowdfundingu udziałowego – Neil Patel o trendach w tym zakresie.
Crowdfunding był także ostatnio trendem tygodnia w Growthletterze, dlatego jeśli nie chcesz przegapić kolejnych, to koniecznie dołącz do nas tutaj. - Zmiany związane z IOS 14 w reklamie Facebook Ads – jak przygotować się na zmiany, które system marki Apple wprowadza wraz z aktualizacją do wersji 14?