Growth Prasówka to projekt, który co tydzień prowadzę już od kilku miesięcy w naszej grupie na Facebooku.
Postanowiłem jednak nieco zmienić jej format i od dziś prasówka będzie pojawiała się co tydzień (choć dzień tygodnia jest w fazie testów, więc może ulec zmianie) w formie LIVE we wspomnianej grupie, na Fanpage oraz na moim YouTube.
Tutaj zaś pojawiać się będą wszystkie linki dla tych z Was, którzy wolą poczytać lub po prostu będą chcieli wrócić do tematu. 😉 Zmiany duże, dlatego numerację Growth Prasówki zaczynam od #1 by był porządek. 😉
Zaczynamy?
1) Jak stworzyć kalendarz content marketingowy krok po kroku
https://neilpatel.com/blog/marketing-calendar/
2) Świetne przykłady działań content marketingowych
3) Jak segmentować swoje grupy odbiorców
https://www.marketingprofs.com/articles/2020/43653/target-audience-segmentation-why-you-need-it-and-how-to-do-it-in-five-easy-steps
4) Jak wykorzystać wideo w swoim marketingu
https://www.square2marketing.com/blog/9.5-ways-to-add-video-content-into-your-marketing-plans-to-drive-leads
5) Czy warto usuwać “przeterminowany” content ze swojej strony WWW + jak to robić właściwie.
6) 4 porady jak poprawić pozycję w Google, które mogłeś przegapić
https://blog.wishpond.com/post/115675438097/websites-search-engine-rankings
7) Jak zaimplementować analitykę LinkedIn na swojej stronie
https://adespresso.com/blog/linkedin-insight-tag/
8) 45 dobrych przykładów brandów w social media z podziałem na branże
9) Kilka prostych taktyk na podniesienie konwersji ze strony sprzedażowej (landing page)
https://www.autogrow.co/conversion-design-tactics-for-landing-pages/
10) Jak przygotować skuteczną kampanię Facebook Lead Ads
https://blog.wishpond.com/post/115675438096/improve-your-lead-quality-using-facebooks
11) Cold mailowy test A/B, który podniósł wskaźnik odpowiedzi dwukrotnie.
https://mailshake.com/blog/cold-email-ab-test/
12) Jak tworzyć bardziej interesujące treści wideo? Zrób dobry research tematów.
To tyle w dzisiejszej Growth Prasówce. Przypominam też, że trwa przedsprzedaż mojej e-książki gdzie pokażę Ci moje ulubione strategie rozwoju sprzedaży on-line! Kliknij i dołącz do e-książkowej społeczności growth hackerów. 😉