fbpx

Cross-selling i up-selling jak wykorzystać je w swoim biznesie

cross-selling i up-selling

Spis treści

Więcej przychodów i dochodów przy tej samej ilości klientów. Brzmi jak dobry koncept, prawda?

To koncept nie tylko dobry, ale w wielu przypadkach wręcz konieczny do tego by budować zdrowy biznes. Pozyskiwanie nowych klientów jest ważne i potrzebne, ale niektóre rynki potrafią skończyć się bardzo szybko a proces sprzedaży może być długi i kosztowny (czasowo i finansowo).

Dlatego niezwykle istotne jest, by w sposób mądry zwiększać średnią wartość naszego klienta. Dwie stosunkowo oczywiste drogi by to zrobić to:

✅ Cross-selling – czyli sprzedaż komplementarnych produktów i usług do naszej podstawowej oferty.

✅ Up-selling – czyli dosprzedaż droższych produktów w stosunku do produktu podstawowego.

Zarowno cross-selling jak i up-selling są często kojarzone wyłącznie z biznesem internetowym czy nawet wyłącznie z biznesem e-commerce. W 26 odcinku podcastu Growth Hacking Po Polsku pokażę jednak, że wcale nie musi tak być i cross-selling i up-selling warto zaplanować także w biznesie 100% offline, bo może on przynieść niebywałe rezultaty!

Zachęcam Cię do wysłuchania tego odcinka podcastu i wdrożenia up-sellingu i cross-sellingu w Twoim biznesie.

Jeśli potrzebujesz pomocy w stworzeniu swojej strategii cross-sellingowej i up-sellingowej to umów bezpłatną rozmowę i dowiedz się jak zagospodarować te obszary jako część swojej strategii w ramach Growth Plan.

Zbuduj i wdróż swój Growth Plan

Growth Plan to 12 obszarowa, autorska metodyka budowania wzrostów. Umów bezpłatną konsultację i sprawdź jak możesz budować wzrosty dzięki GP!

Sprawdź Growth Plan
Picture of Mateusz Wyciślik

Mateusz Wyciślik

Growth Hacker. Autor 12 obszarowej metodyki budowania wzrostów Growth Plan. Przedsiębiorca i autor podcastu Growth hacking po polsku.