KUP CAŁĄ BAZĘ GROWTHLETTERA!
Otrzymasz natychmiastowy dostęp do
70+ taktyk growth hackingowych (i rośnie)
70+ polecanych narzędzi (i rośnie)
12 trendów biznesowych (i rośnie)
Dziesiątki inspiracji
Kup w promocyjnej cenie do 31 sierpnia2021
Standardowa cena po 31 sierpnia wzrasta do 299 zł brutto.
CO CZEKA NA CIEBIE W ŚRODKU?
Growthletter jest moim newsletterem na temat marketingu i growth hackingu, który tworzę od 2019 roku. Każdego tygodnia dzielę się 1 taktyką lub strategią z zakresu rozwoju sprzedaży on-line oraz 1 narzędziem, które polecam do przetestowania w swoim biznesie.
Ten produkt to zbiór wszystkich e-maili, jakie stworzyłem i kilkadziesiąt taktyk, które od zaraz możesz wdrożyć do swojego biznesu (co tydzień w bazie pojawia się kolejna wiadomość).
Do czego otrzymasz dostęp od razu po zakupie?
#1 Jak promować się za pomocą Gmail Ads
#2 Jak zwiększyć zaangażowanie klientów po pozyskaniu adresu e-mail
#3 3 sposoby na więcej zasięgu organicznego w social media
#4 Jak wykorzystać znaczniki lokalizacji na Instagramie + sztuczna inteligencja w targetowaniu reklam FB Ads
#5 Testy A/B reklam na Facebooku
#6 Quora jako narzędzie generowania sprzedaży
#7 Jak poprawić SEO i wydłużyć czas spędzany na Twojej stronie WWW
#8 Jak targetować członków dowolnej grupy w reklamie Facebook Ads
#9 Pozyskiwanie wartościowych leadów B2B dzięki reklamie inMail na LinkedIn
#10 Bądź szybszy i wygraj więcej konwersji
#11 Jak emoji wpływają na konwersję. Odpowiedź – bardzo!
#12 Zwiększ wartość sprzedaży dzięki bundlingowi
#13 Sposób na 50% wyższy CTR reklam on-line
#14 Drugie życie dla wpisów blogowych i sprytny sposób na SEO
#15 Jak wykorzystać pre-sell pages w lejku sprzedaży?
#16 Jak podnieść pozycję w Google i unikać SPAMu?
#17 Jak przetestować pomysł na tytuł idealny?
#18 Jak obniżyć koszt pozyskania klienta w reklamie FB i Google?
#19 Jak obniżyłem koszt reklam Google o 22%
#20 Hakowanie najlepszych lejków sprzedaży
#21 Jak poprawiłem otwieralność Growthlettera o 45%
#22 Dlaczego szerokie targetowanie reklamy FB ma sens?
#23 Szybki sposób na 25% tańsze reklamy na FB
#24 Remarketingowy lejek contentowy, który warto wdrożyć w swoim biznesie.
#25 Jak potroiłem skuteczność sprzedaży usług dzięki… kalkulatorowi?
#26 Jak „kraść” zaangażowaną społeczność swojej konkurencji?
#27 Jak wykorzystać grupy LinkedIn w biznesie
#28 Prawdopodobnie najszybszy (1 KLIK) sposób na obniżenie kosztów pozyskania klienta w Facebook Ads
#29 Prawie 40% więcej leadów z case study
#30 Mit o above the fold, który zabija Twoją konnwersję
#31 Jak zdobyć więcej opinii od Twoich klientów?
#32 Jak wykorzystać dane o stronach wyjścia do optymalizacji sprzedaży
#33 Popraw sprzedaż dzięki user generated content
#34 Odzyskaj więcej porzuconych koszyków
#35 5 typów nagłówków, które klikają się najlepiej i dostarczą więcej ruchu do Twojej strony.
#36 Proste CTA, które zapewniło 52% więcej udostępnień bloga
#37 Jak dotrzeć do idealnych odbiorców remarketingowo… gdy nie masz własnej bazy?
#38 Jedno pytanie, które pozwoli Ci domykać więcej sprzedaży w rozmowach z klientami.
#39 Jak sprzedawać więcej ze swojej strony WWW bez tworzenia nowych treści
#40 Jak zwiększyć sprzedaż przez odwrócony lejek
#41 2 lekcje z moich testów A/B, które warto znać
#42 Sposób na obniżenie kosztów pozyskania klienta w remarketingu
#43 Top 6 formatów, które sprzedają najlepiej
#44 Jak zdobyć wartościowe linki do swojej strony internetowej
#45 Jak zwiększyć ruch do starych wpisów na firmowym blogu?
#46 4 grupy „lookalike” na FB, które przynoszą największe zwroty w moich kampaniach
#47 Czy SMS marketing wciąż ma sens?
#48 Jak litera F może zwiększyć Twoje konwersje
#49 10-20% więcej otwarć e-maili
#50 Sposób na więcej subskrybentów Twojego firmowego newslettera
#51 Prosty sposób na więcej ruchu i klientów z YouTube
#52 Sposób na więcej konwersji ze strony WWW
#53 12 milionów klientów bez budżetu marketingowego – growth hacking Hotmaila
#54 3 sposoby na więcej kliknięć z Google
#55 Umieść CTA Twojej firmy na dowolnej stronie
#56 Jak zbudować wielomilionową firmę dzięki blogowi firmowemu [case study DRIFT]
#57 3 sposoby by odkryć czego naprawdę szukają Twoi odbiorcy w Google
#58 Jak budować bazę e-mail dzięki grupie na Facebooku
#59 Prosty sposób na wartościowe linki do Twojego firmowego bloga
#60 67% więcej sprzedaży dzięki prostej zmianie w cenniku
#61 Jak zbudowałem największą grupę na Facebooku w swojej niszy i jak też możesz to zrobić?
#62 Naprawdę prosty sposób na więcej organicznych wyświetleń filmów na firmowym YouTube
#63 Rozpraszacz, który zabija Twoją konwersję na stronie sprzedaży
#64 1-zdaniowy e-mail sprzedażowy
#65 Jak wykorzystać sekcję FAQ do pozyskiwania klienta
#66 Jak komunikować liczby by sprzedawały lepiej?
#67 Jak w prosty sposób wyróżnić swoje e-maile i zwiększyć open rate?